God morgon!

Vad skönt det är att vakna till detta underbart fina vädret!! 

Vad har hänt sen sist?
Det har varit helg i alla fall. Vi va ute och åt, va med bror med familj och Jajje, hade finfrämmat av svärföräldrarna och Jajje. Jag har ridit och varit på en timmes (!!!!!) spinning med Michaela, varit ute och gått! 
Herregud vad man kan gå när det är så skönt ute! 





Det är ju omöjligt att vara deppig när denna sötnosen är i närheten! 


Köpte nya fina helgblommor. Det bästa när man lägger några hundra på nya blommor till helgen är att dom faktiskt räcker i typ 2 helger! Jag älskar dessa rosor som är så stora och fina! Och de benvita är superfina!! 


Igår va jag och plutt på lekplatsen och gungade! Väldigt kul i si så där 1.5 minut sen hade hon tröttnat på det...men det var domsagor väldigt kul under tiden:) 

Idag har jag jobbat, tvättat bilen, ridit, varit med Lovisa på hennes ridning, haft lite tjejkväll med Lovisa och en Filippa som vägrade att sov och var helnöjd när hennes mamma inte hade något tålamod kvar. 


Jag och Lovisa hade gjort fruktsallad och skulle äta det till tv bör Filippa somnat men hon fick vara med på myser ist. ( unge!!) 

Nu har jag hunnit plocka upp efter Filippa och Lovisa får nu mera plocka efter sig själv. Så hon har lite att göra innan skolan imorgon. Hatar när det tas för givet att jag ska plocka och städa efter alla i familjen. När man inte lär sig hur brutalt trist det är att städa bort så skits det ju även i om man slänger badlakarn, kläder, skor, papper, böcker, hårsaker, disk osv runt sig hela dagarna. Och jag är så fruktansvärt trött på att skälla dagarna i ändå. 

Vissa dagar känns det som om jag inte gör annat än att skäller! På Lovisa och Jonatan och även Filippa får sig en åthutning ibland. Hon är ett monster redan nu med ett humör from hell så henne blir nog kul att tas med sen! Hua bävar för det redan nu! 


Hon ser så söt och oskyldig ut men där inne bor en riktig liten jävul! 

Nä nu ska jag sova! 

Jo rubriken är ju god morgon och det är för att jag började skriva detta inlägg i morses men han inte klart förrän nu kl 22.49 när jag äntligen ska sova! 

Imorgon är det upp tidigt och sen är det full rulle hela dagen!! 

Love it!! 

God natt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0