Träning och ortopeden

God förmiddag! 

Hoppas din dag har startat bra!

Jag vaknade före Filippa idag och gick upp för att väcka Lovisa som behövde gå upp lite tidigare idag. Hon har fotografering i kolan idag så hon var ju tvungen stt ha lite hjälp med håret och så:) viktigt viktigt! 

Sen åkte jag ich Filippa lus och tränade. 20 minuter intervaller och sen lite styrka på det. 

Filippa sitter så duktigt i vagnen och kollar när alla tränar och det är ju ganska mycket äldre på förmiddagarna och många som tycker om att prata med henne. Så hon är hel nöjd. 

Här sitter hon och flaxar med armarna medans jag klär på mig:)

Sen blev det lite snabb frukost i bilen. 


Och nu sitter vi och väntar på att jag ska bli inropad för att träffa ortopeden igen... 


Det är min fot som fortfarande inte är bra sen jag gick omkull med hästen för ca 1.5 år sen... 

Senan som ligger under fotknölen hoppar iväg och lägger sig ovanför knölen ist. Vilket är ganska jobbigt. Och det gör ju rätt ont varje gång. 

När jag går på ojämt underlag så hoppar den. När jag sätter mig på huk så hoppar den.  Och när jag rider är det hopplöst. Då kan den hoppa allt ifrån 1-60 ggr! Och så riktigt bränner det efteråt! 

Så nu ska vi väl konstatera stt sjukgymnastiken inte hjälpt och jag hoppas verkligen stt dom ska operera så det blir någon ordning på det snart!

Sen ska jag jobba!! 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0