Modevisning

Idag var ju en hemmadag tills eftermiddagen kom. Då åkte jag in till först polisen för att fixa pass åt Filippa. 

Som jag verkligen hoppas hinner komma tills på fredag för på söndag åker jag, mamma och Filippa till Spanien och hälsar på min lillasyster! 

Spännande kan det bli om det inte kommit tills dess! 


En snabb bild fick det bli. Polisen i rutan hade inte rintigt tid att vänta på en sentimental morsa dom ska plåta som bebis inför sitt första pass. Så snabbt fram med iPhonen:) 

Och den min hon har här blev det ungefär i passet med! Haha livrädd!! Det kommer vi skratta gott åt om några år:). Eller jag gör det redan nu! 

Sen åkte jag i alla fall till jobbet och jobbade lite. Sen drog jag vidare till la classe där jag skulle gå mannekäng ikväll! 

Provade ut kläder för några dagar sedan och idag blev jag sminkad och iordningfixad för kvällen . 

En kul kväll! Lite pirrigt i början men det gick bra! 

Nu är jag ganska slut som människa så nu ska jag sova! 

Sov så gott! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0