Jag fryser!

Fy som jag fryser! 

Jag kullar runt här hemma i linne trosor och strumpor, ich fryser arslet av mig ich jag har inga som hellst tankar på att klä på mig flr jag älskar att frysa!!! 

Efter denna sommaren är de det som jag längtat mest efter! Att frysa!! 

Så nu äntligen fryser jag! Haha Jonatan säger hela tiden " är det inte kallt? Ska jag hämta ved?"

"Ved?????!!! Aldrig det är ju varmt här inne!!" ( får jag låtsas som om jag tycker annars tror han att jag är dum i huvudet! Oh Filippa är väl klädd så hon
är varm:)

Idag ska jag städa på fm sen ska jag ut till stallet med Lovisa. 

Men nu är det dags för frukost och Filippa leker i sitt gym och ska snart äta lite gröt:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0