Good day!

Vi har varit lite dåliga här hemma några dagar, jag har varit riktigt hängig och haft huvudvärk Jonatan åkte på en jäkla förkylning och Filippa har haft lite feber och snorig. Den enda som varit frisk är Lovisa men hon var dålig förra v så det gick på ett ut. 

Men nu är vi nästan återställda igen. 

Så idag har jag varit inne och jobbat hela dan. Har haft en leverantör från Freya och fantasie hos oss som visat nytt för nästa vår och sommar. 

Efter jobbet gick jag och Sofia på jobbet till pinchos och åt! Så riktigt jäklans gott är det!! 


Sen åkte jag hem och myste med mina tjejer:) 


Lovisa ville inte va med på kort idag, så det får respekteras:) 

Nu ska jag sova, imorgon ska vi vara hemma på dan och sen till stallet tänkte jag! 

Sov så gott! 

Och grattis Tord på namnsdagen!!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0