God morgon!

Nu har vi vaknat och Filippa dricker som morgonvälling! 


Resan igår gick väldigt bra måste jag säga. Flyget var en timme försenat men det gick bra ändå. Filippa satt halva redan och pillade på en "knapp" på sätet frammför, sen åt hon lite majsbollar. Sov ca 20 min och sen visade hon med några killar i sätena bakom oss! 

Dick fattar jag inte att hon orkade hålla sig vaken. Hon sov inte ens en timme på hela dan, och hon vaknade vid 6.30 och somnade tillslut vid 22!! 

Idag ska vi gå runt och kolla lite här och se på alla otroligt fina byggnader! Det är som gamla san i Sthlm hela Barcelona ju!! Grymt!! 


Så här ser det ut utanför mitt och filippas sovrum!:) 

Nä nu ska jag gå upp ochbfixa lite frukost och väcka dom andra!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0