God kväll!

Jag började detta inlägg i morses och då var rubriken god morgon. 

Men sen hann jag inte skriva klart och nu är allt borta så nu börjar vi om:) 

Idag har vi varit hemma och myst jag och Filippa. Förutom när vi åkte till ridningen med Lovisa:) 


En liten solstråle i gräset här om dagen:) 


Bus med pappa bland alla löven under kastanjen i trädgården:) 


I går var vi ochjobbade hela dan sen gick vinoch tränade på kvällen. 

Jag gjorde även ett sånt där test där man mäter fett% vikt, muskelmassa mm... Rätt intressant men ska göra ett om 3 månader igen för att se om det blir någon skillnad:) 


I söndags tävlade Lovisa, det gick så där. Ena rundan missade hon ett hindret och nästa trillade hon av på sista hindret. Men hon red väldigt bra ändå:) 
Så nu är det bara att köra på och träna träna träna så blir det bara bättre:) 


Hälsade på mormor på hennes jobb en snabbis.

Och dagen började men en god frukost som bestod av: lättfil, müsli, banan, hallon, leverpastejsmörgås och 1 ägg! 
Sen kom hovslagaren och skodde hästarna:)


Sen kollade vi lite tv och sen när Lovisa kom hem så passade jag på att rida när hon kunde sitta med Filippa under tiden. 




Ja och sen var det som sagt ridningen Lovisa. Och sen hem och lagat mat:) 

Imorgon är det in tidigted ädel till mamma då hon ska vaccineras och sen jobb kl 10.00 då en leverantör kommer då:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0