Äntligen kväll

Det är så skönt när kvällen kommer och man kan ligga med näst intill gott samvete och bara ta det lugnt. 

Idag började dagen tidigt. Senast kl 08 skulle bilen till bilia på service och rekond. Så upp och klä sig och barnen ( Lovisa klär ju sig själved hon ska ju väckas, och fixas frukost till osv... 

Men vi åkte in och sen gick vi till jobbet som blev en väldigt skön promenad på 4.5 km. 

Och det var så skönt då luften var så kall och fräsch! 


Jag sundes bra i min chockrosa tröja trots dimman:) 

Filippa var utsötutsöt i sitt höstset! 


Sen jobbade vi och på em åkte vi till tidaholm så Lovisa fick rida lektion! 

Nu ska jag sova. Är så ruggigt trött. Tror att allt börjar komma ikapp mig nu. Har ju trots allt varit ganska mycket sen Filippa kom:) 

Sov nu så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0