USA

God morgon blir det för dig och god kväll för mig. 

Nu har vi varit här i 2 dagar skulle varit i 3 men då planet från Göteborg var försent så missade vi planet som skulle gå till Atlanta så vi fick övernatta i Amsterdam en natt för att sen flyga vidare dan efter. 

Flygningen var riktigt seg men både Filippa och Lovisa skötte sig jätte bra! 

Igår vaknade jag av ja må du leva som sjöngs av pappa och Lovisa:) 

Dom hade varit och ordnat frukost som bestod av tårta och paket:) 




Notera ballongerna och happy birthday girlangen:) 




Och i ett av paketen var det den grymmaste Michael kors klockan i rosé guld!!! Jag fullkomligt älskar den! 

Det roliga var att i bilen till Landvetter sa jag till Jonatan att jag ville kolla på just en Michael kors i rosé! 

Så gissa om jag blev glad:)

Sen tig vi båten till marinan och åt en riktigt fläskig kvällsmat:) 



Våran stridsvagn till bil vi hyr när vi är här! Den är brutal att köra! 

I morses var jag ute och hockeyn långpromenad när dom andra sov. 

9 km. Allt det blåa är kanaler.  Där ni ser är start och slut är där pappa bor och där ser du stt det går en kanal. Den leder ut till mexikanska golfen! 



Lite sol och bad på förmiddagen! 





Sen efter lunch åkte vi till ett märkes "köpcenter" och gjorde av med många tusen för mycket! 

Men jäklar vad mycket snyggt vi hittade! 

Jag köpte bl.a. Nya solglasögon från guess och en långkjol, 3 t-shirtar och en kabelstickad tröja från Ralph Lauren, kläder till Filippa och Lovisa från Hillfiger. Ich lite annat smått och gott! Jonatan hittade en massa snyggt lite överallt!:) och Jajje hittade med mycket fint!:) 

Ja och nu har vi grillat hamburgare och jag har precis lagt Filippa!

Ha det toppen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0