Stress

Fasen det är så jäkla mycket hela tiden att jag inte hinner sitta och kissa i lugn och ro! 

I morses var jag och hämtade hästtransporten hos mamma då jag ska flytta hästarna dit idag igen. Dom har varit hemma i någon vecka nu men nu ska dom tillbaka! 

Sen åkte jag ner till stan för att vaxa benen. HELA! Benen och bikinilinjen! BRUTALT!!! 

Det sjuka är att när jag ligger där och har så jäkla ont att jag får bita mig i läppen för att inte gapa så ringer Jonatan som har Filippa i 1 timme och säger " ööö vad fan jag har inga blöjor till Filippa vad ska jag göra???" 
"Ska jag bara ta på henne byxorna igen?" 

" men snäääääälllla jag kan inte prata nu LÖS DET!!" 

Sammtidigt drar hon remsa på remsa....

När jag la på var det enda vaxningsdamen sa " dom är helt odugliga" haha ja vem kunde säga emot i det läget?:) 

Nu är vi i alla fall hemma och Filippa har sovit en stund ute i vagnen så jag hann städa och torka golven i huset. Det är visning idag igen. 

Så ska strax åka och hämta Lovisa för att sen åka till jobbet och göra det sista innan vi åker till USA. 

Och sen hem och packa!! 

Men nu hänger jag lite med denna goding innan vi ska iväg! 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0