Helgen

Nu är helgen slut och jag ska sova:) 

Men först en liten summering av denna helgen. 

I fredags kom min bror och hans liöla familj hit och vi åt och tjatade em massa som vanligt:) 


Oscar tyckte chipsen vad väldigt spännande:) 

Och i lördags så åkte jag, Jonatan och Filippa upp till Stockholm för att hälsa på Jonas och Charlotta! 

Så i lördags var vi ute och åt, och sen gick vi hem till dem och satt och pratade hela kvällen. Vid 01 la vi oss och 02 vaknade Filippa och var vaken till 03.30! Jävla unge ( man får säga så då) jag trodde jag skulle bli tokig! Och sen vaknade hon igen kl 08!!!!!!!! 

OMG så jäkla trött jag är idag kan jag lova! 

Men när vi alla piggnat till någorlunda så gick vi till mister french och åt den godaste brunchen någonsin! 




Det fanns, krabba, räkor,rökta räkor, ostron, kallskuret, sallader, olika varmrätter.... Och ett efterrätts bord! 

Ja men jäklar vad gott det var! 


Och jag smakade för första gången på ostron och det kommer jag aldrig göra igen. 

Sen åkte vi hem och hämtade Lovisa och nu äntligen ska jag få sova!:) 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0