Förbannade löv!

Fi satan vad det är både jobbigt och tråkigt att kratta löv! 

Vi har ju ett jättestort kastanjeträd i trädgården som har tappat alla jäkla löv!! Och dom måste ju upp! Så nu har jag krattat hälften och har nu ont i min axel så resten får tas i helgen ist! 

I morses var jag och tränade. Fick bli en snabbetjäning för vi kom inte iväg i tid... 

Så 2,5 km jogg/löpning och sen 100 situps, 50 squats och plankan mot boll ! 


Så här gör jag plankan på boll! :) 


Filippa är duktig och hejjar på man som lallar runt som en valross där på gymmet:) 

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag förutom att jobbat 10-16.30!

Nä nu blir det mat sen blacklist!!!! Wiiihoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0