Bakläxa!

Jag har fått skäll för att jag uppdaterar för dåligt så bäst att göra ett inlägg:) 

Vi har det bra och det är varmt. Filippa är helt slut. Igår somnade hon vid 19och  sov till 7.30. Det är nig värmen som tär på oss allihopa. Kl 20 är vi helt slut här! 

Igår var vi ute med båten hela dan, åkte jetski och hade det riktigt kul. 

Precis innan vi skulle åka hem så skulle jag och Jajje åka en gång och jag körde och han satt bakom så ser vi hur Jonatan viftar som en tok med armarna ich vi tror att det hänt något så vi åkte in till båten och då säger han att det är något stort "fanskap" som hoppar lite längre ut ( där vi körde). Jag hade hela velat lägga mig i ett hörn i båten och gömma mig. 

( jag är rädd för ALLT utom min familj/släkt hundar, hästar och endel katter går bra.) 

men Jajje ville åka närmare och det gjorde vi. Då ser vi att det är delfiner!! Så jäkla coolt! Dom var kanske 20 meter ifrån jetskin!! 

Ska visa bilder men dom är på kameran nu så ska lägga över dom sen. 

Vi kör ett litet bildspel från dagarna som varit. 








I tisdags åkte vi till tampa och gick på Busch gardens, som är en stor djurpark kombinerat nöjespark. Så det var djur och bergochdalbanor och karuseller och en massa annat i samma område. Allt är ju så stort här. Oavsett om det är en Cola på mc donalds eller en djurpark! 




Ser du de enorma stenarna i bak på bilden? Det är inte stenar! Det är sköldpaddor!! 







Igår var jag, Lovisa och Filippa iväg på morgonen och shoppade lite ( läs massor) 

Bl.a. Så hittade vi denna butik med så sjukt mycket fina barnkläder!! 






Så där gick jag loss och köpte fint till filippus! 

Sen köpte vi en tröja till Jonatan som han fick i födelsedagspresent av Lovisa. 

Han fyller år idag! 30!!!!

Han har även fått något annat men han får ledtrådar till vad det är under dagen så får vi se om han listar ut det:) 

Dessa har han fått hittills....

👜🚗👫e+f 👫f+j 🍻 ✈️

Det kommer några till under dagen.....:) 


Nu ska vi ut med båten!:) 




Kommentarer
Postat av: Marita

Ja, som vi har väntat i Norrland på en uppdatering.
Härligt att se att det inte går någon nöd på er.
Ha en fortsatt trevlig jonatandag🎂🍰
Kraaaam

2014-10-30 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0