28 år!

Idag blir jag 28 år! tiden går ruggigt fort, kännser mig fortfarande som 20! men är närmare 30=) 
 
I morses vaknade filippa vid 7 tiden och var nöjd och glad. Jonatan är på konference och Lovisa hos sin pappa så vi var själva. 
 
Så ingen frukost på sängen denna födelsedag inte... men så knackar det på sovrumsfönstret och där ser jag mina helt fantastiska svärföräldrar som kommer med en bricka med frukost och paket till mig!! 
 
Helt fantastiska är dom!!<3
 
Sen åkte jag till säter och kollade på Lovisa som red lektion. Och nu är jag på jobbet och är snart klar här så vi kan åka till stallet och rida. 
 
Ikväll ska vi ut och äta, jag,mamma,lovisa och filippa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0