Jobb och utv samtal

Jag är ledsen för det dåliga uppdaterandes men dels så har jag tappat gnistan lite och sen har jag heltenkelt inte tid. 

Idag har jag jobbat till ca 13.30. Och innan jag åkte hem så blev jag bjuden på lunch av underbara Emma!!

Efter det for jag direkt till lovisas skola för att ha utvecklingssamtal med henne och hennes lärare. ( som dessutom är vår gamla barnflicka) 

Lovisa sköter sig bra och är duktig men måste ta det lite lugnare och koncentrera sig:) det är samma som jag hör varje år och har gjort sen dagis:) 

Annars var allt bra som sagt! 



Filippa tyckte stolarna var fantastiskt roliga!

Sen åkte vi hem, jag han hänga en maskin med tvätt och ladda en ny, plocka i diskmaskinen och ge Filippa mat sen åkte jag och Filippa in och hämtade Jonatan från jobbet. Men vi var lite tidiga så vi gick och kollade på julpynt lite först. Eller jag kolla Filippa tig av sig sockan och åt på sina fötter... 


Sen hem och åt pizza! 

Och nu har jag kollat på ett avsnitt revenge! Omg!!! Så ruggigt spännande! Jag har hjärtklappning varje program rätt igenom! Sjukt bra! Och efter varje program så slåss jag med mig själv om jag ska kolla på kommande veckas avsnitt eller inte, men kommer alltid fram till att det är roligare stt se det när det visas på tv! 

Eller???!!! 

Nu ska jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0