Avsittning

Ja det låter ju bättre än ramlat av i alla fall...

Först idag så var jag och besiktigade lillasyster linns bil. 

Sen vet jag inte vad jag gjorde men efter lunch blev det fart. Mig och red på en väldigt pigg häst... 

Och så här såg det ut i början. Väldigt harmoniskt och trevlig... 


Sen blev hon superpigg och studsade och var överallt utom på marken där hon skulle. 
När vi se kom ut på grusvägen så kom det naturligtvis en bil med gallersläp på som skramlade utav bara f@n. S hon kastade sig heldlöst åt sidan utan att tänka på att det var tjock lera som hon fastnade i och föll pladask ned på soffan men mig på eller under hamnade jag ju så klart. Men det gick bra och hästen sprang hem och jag fick gå! ATG som ett bi! Hästj@vel! Kan ju åtminstone stanna när jag åkt av! 

Men väl Emma så bestämde jag och Lovisa oss för att åka en snabbaväng till Hjo och hem & hobby! 

Sen var det dags för ridlektion med Lovisa så var bara att packa in nästa häst i transporten och åka till träningen.

Nu har tjejerna somnat och jag har plockat lite så nu är det dags att sova. 

Imorgon är det full fart! 

Jo men herregud jag har ju bakat 48 minimuffins med toffifee idag med ju!! 

( bild lånad från Google) 

Gid natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0