Äntligen hemma igen!

God kväll!
 
Det är som man säger, borta bra men hemma bäst. 
 
Vi har haft en riktig kanon semester! och det har varit så kul att umgås med pappa lite mer än bara en kväll eller några timmar... kändes riktigt tråkigt att lämna honom, hade hellre sett att han åkte med hem=) 
 
Så lika tråkigt det var att åka lika skönt var det när vi äntligen kom hem med... 
 
Resan har gått bra men det är långt! och speciellt med filippa som inte gör ett skvatt som jag säger och vill. TACKA VET JAG LOVISA!!=) 
 
filippa sov inte många timmar på detta dygnet, och jag och jonatan fick nog max 30 minuters sömn så vi var möra i morses när vi landade. 
 
Vi som 2.5 timmar när vi kom hem och Lovisa åkte till sin pappa,
 
Sen somnade Filippa vid 20 tiden och jag dum som jag var tänkte, "oj ja men det gick ju rätt smidigt ändå att vända om dygnet på henne"
 
Tji fick jag!!
 
 
Här sitter vi nu jag och filippa och klockan är 00,35!!!! jonatan sover sen några timmar tillbaka och jag försöker trötta ut filippa men den enda som tycks bli tröttare är jag själv som knappt hänger ihop!!
 
UNGE!!!
 
Imorgon ska jag jobba igen och det ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen. Det är konstigt. Jag HATAR verkligen när kl ringer 06,40 på mornarna och jag skulle göra allt för att slippa gå upp men när man väl slipper och har semester så längtar man lite till det ändå. Kanske inte just att gå upp 06,40 men rutinerna... 
 
Nä fasen nu måste hon sova! eller hon måste sova så jag får sova, jag ser dubbelt!!
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0