Underbart väder!

Vilket väder! Helt otroligt skönt! 

Idag somnade vi om en timme efter att Lovisa åkt till skolan, sen blev det lite plock inne.

Tänkte att jag skulle solat hela dn men efter 10 minuter i hängmattan så lider jag praktiskt taget! Det är varmt, trist att bara ligga där som en jäkla valross och kolla om det blivit någon linje vid troskanten! Och varje gång upptäcka att "nej inte nu heller" 

Så jag kom på att jag lika gärna kunde klippa gräset. Då har jag ju något att göra och får sola sammtidigt:) 

Som tur va tog bensinen slut efter 1.5 timme för det var för jäkla varmt att klippa idag! 

Sen åkte jag och mamma på invigning på det ställe vi sytt gardinerna till. 
( in exchange)

Och nu har jag smörjt in Filippa med salva för att få bort skrovet igen. 


Lovisa och Jonatan har åkt till frasses hamburgerrestaurang för att få i sig lite kvällsmat:) 

Och jag och Filippa ligger på vårt vanliga ställe:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0