Taxi, jobb och massage

Ja du... 

Jag är väldigt duktig på att spendera pengar... Men jag gör det INTE på tex taxi, alkohol på krogen, märkeskläder osv... Idag fick dock en av dess grejer 700kr av mig... 

Taxi! 

Jonatan är ju iväg på jobb så jag skulle ta lilla bilen in till jobbet i morses men den startade ju naturligtvis inte... Jag hade en leverantör som skulle komma kl  12 så tills dess var jag ju tvungen att vara inne på jobbet och mamma lovade att köra mig... 

Men hon blev uppehållen på ett jobb så hon kom inte och alla andra jobbade så det var bara att ringa taxi! Vi bor 2.3 mil utanför stan! Jag åkte inte ens taxi när jag bodde 1 km utanför stan för jag tyckte det var för dyrt! 

Nu kostade det mig 700!!!!! Jävla kronor!! 700!!! För att komma in och jobba!!!! Uäck!! Otäckt dyrt! 

Efter jobbet så gick jag och Filippa på babymassage oh sen fick vi skjuts av lillasyster hem ich hon stannade kvar och vi käkade och prata skit som vanligt:) 


Filippa kollar på tv i sina nya lurviga tossor:) 

En sån här jag jag fått med mig hem från jobbet idag som jag ska prova!  




Fast jag tänkte till tights och ett linne under:) 

Så den ska provas ikväll så får vi se hur det blir! Skitsnygg tycker jag! 

(Finns på maxmode och bara i ett begränsat antal! )

Nu ska jag kolla på hart of dixie! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0