Sömnad och sjukhus

Morgonen startade kl 05 hemma god oss för mig och Filippa! ( 05!!!!!) 
Ja men 06 hade varit ok men inte 04.57!!! Då är det fortfarande natt!! 

Men Filippa var glad och jag kunde inte somna om så vi gick upp, lekte lite, myste, ammade och strax innan 07 gick vi och la oss igen och plutt somnar och nästan jag med. Så fick jag ett mess av Michaela " frukost på scandic?" Och vem är väl jag som skulle tacka nej till det? 

Så sket i sömnen och gick upp och rensade och städade hela garderoben 
( frukost kl 9) så nu är den riktigt fin ich allt hänger i en väl genomtänkt ordning. 
Och inte en massa som jag inte använder heller! Så imorgon blir det dn vända till tippen och lämna kläderna till myrorna:)

Sen åt vi i alla fall en riktigt smarrig frukost!!:) 

Efter det åkte jag och pluttan till mamma för att sy igen. Och när vi är där kommer Jonatan för att hälsa på och så trillar han i trappan och sen har vi tillbringat hela eftermiddagen/kvällen på sjukhuset! 

En fraktur i foten!:/  vi ska dock tillbaka imorgon för att träffa läkaren som ska besluta hur han ska göra om det blir gips eller ej. Vi valde att åka hem för att få en tid imorgon då vi hade Filippa med oss och det skulle tagit ytterligare några timmar innan vi fick träffa läkaren... 


Kolla in filippas små converce! As grymma ju!:) 


Efter sjukhuset åkte vi till svärmor och svärfar och fick god mat:) 

Nu ska vi sova, det har varit en lång dag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0