Snart helg!

Som jag längtar tills lördag kl 14.00! Då stänger vi butiken för denna veckan och jag är ledig i 2 dagar!! Det ska bli så fruktansvärt skönt och väldigt välbehövligt! 

Idag var jag pappa och Jonatan på scandic i stan och åt frukost:) 


Jag som äter lchf igen (med fusk igår kväll) åt bacon och äggröra medans dom andra frossade i gott bröd och flingor och allt annat gott:) 

Men jag var duktig och höll mig till mitt:) 

Annars har jag jobbat precis hela dan. Kl 9.00 var jag hos mamma och vi började sy. Sen sydde vi till 14.15 då åkte jag till BVC och vägde och mätte Filippa för att se jobba. 

Ikväll hade vi bh kväll igen vilket alltid är lila kul! Men det blir långa dagar. Kl 21 var jag hemma och har kollat på lite tv med Filippa. 

Jag har börjat ge henne lite olika smakprover. Fast bara väldigt väldigt väldigt lite. Idag fick hon smaka på päron. Eller suga på ett päron:) 


Hon blev så jäkla arg när jag tog bort päronet lilla snuttan:) 

Nu har jag matat och lagt henne i sin säng och med tanke på att det inte låter något så har hon garanterat somnat! 

Nu ska jag med fånig lägga mig, imorgon är det först till ortopeden på KSS, sen babymassage, hämta Lovisa och köpa present till Sally sol ska ha kalas och sen ska Lovisa dit på kvällen:) 

Tänkte slänga in en pulled pork på morgonen med så vi har något att äta på kvällningen:) 

Nä nu går ögonen i kors så det är nog bäst att sova nu:) 

God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0