Skaldjurskväll med mamma och Linn

Igår var mamma och Linn här och vi frossade i skaldjur... 

Krabba, räkor, lax, makrill, rökta räkor... 

Så jäkla gott! 




Sen kolla vi på Eurovision och jag somnade i soffan lagom tills det att de sista låtarna sjöngs! 

Filippa kollade med spänning på alla färger som visades på tv!:) 


Idag har vi inte hunnit med så mycket än... Tvättat ätit en lååååång frukost med Jonatan och lovisa.
Försökt få Filippa att sova då hon är så jäkla trött men kan inte slappna av utan bara gnäller i sömnen. Sen vaknade hon och var så ledsen så det var omöjligt att trösta henne till en början men nu ligger hon på mitt bröst och har äntligen somnat... 
Så jag kommer troligtvis få sitt-ligga här i sängen ett bra tag så hon får sova. 

Försöker jag lägga ner henne vaknar hon:/ 



Vi är trötta familjen här idag. Lovisa lugger i soffan och är helt slut hon med, skillnaden är bara att hon inte skriker som Filippa och jag är minst lila trött jag! 

Och det här vädret gör ju inte att man känner sig piggare direkt! 

Skitväder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0