Lördag kväll!

Idag har jag jobbat några timmar, sen gick jag Jonatan, Jajje och Jesper och åt lunch. Cesarsallad:) 

På måndag har jag varit utan kolhydrater en vecka med undantag för ett fusk. Annars har det gått förvånansvärt bra tycker jag. 

Igår åt vi pulled pork till kvällsmat och eftersom det bara var jag och Jonatan som skulle äta så tänkte jag att jag skiter i att köpa något bröd till då Jonatan inte heller lider av att vara utan lite mjöl... 

Vi hade olika åsikter där om man säger så... 
När han satte sig vid bordet sa han " vad ska vi ha till????" 

"Det här" sa jag och pekade på detta... 


" men vart är brödet??"

"Det blir inget" 

" skolkar du elle??!!! Vart är brödet? Du driver ju med mig, eller hur" ( han börjar bli nervös) 

Det hela slutade i alla fall med att jag tog upp hamburgerbröd ur frysen så han fick sitt jäklans bröd och sen fick vi äntligen äta:) 


Efter jobbet idag åkte jag och köpte en gräsklippare, våran gick sönder igår efter att jag varit på den så det var nog bäst att åtgärda det jag ställt till med och det snabbt då gräset var långt! 

Sen klippte jag gräset vilket tog 2 timmar!! 
Filippa låg i vagnen och lekte med sina små händer och sina kaniner:) 

Nu har vi ätit båda två och Filippa har tröttat ut sig så nu har hon somnat min lilla skatt:) 


Lovisa är hos sin pappa i helgen och Jonatan är ute och leker med sina kompisar så nu är jag själv. Själv!! Men satan så skönt!!:) 

Jag njuter! Funderar på att lägga mig snart så jag får vakna utvilad imorgon när Filippa vaknar vid 6!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0