Ledig dag?

Idag hade jag tänkt vara hemma sova länge, mysa med Filippa och inte gå upp en minut innan kl 12! ( med undantag för blöjbyten) 

Det blev inte så! 

Upp kl 06.15 mata Filippa, upp med Lovisa och sen göra mig och resten av familjen klara för att åka till skolaoch  sjukhus igen.

Jonatan skulle träffa ortopeden för att se vad dom sa om foten. Och det var ju som sagt en fraktur men inget som behövde gipsas men däremot ska han gå på kryckor och vara hemma i en vecka från jobbet! 

Sen åkte vi till jonatans mamma och pappa och hälsade på en liten sväng. Sen hem och lagat mat och plockat lite. Men allt går i snigelfart då jag är helt jäkla slut! 

Så nu ligger jag med Filippa på bröstet och så kom Lovisa och kröp ner bredvid oss här i soffan och är med i myser hon med:) 


Snart ska Lovisa sova och då ska jag och Jonatan kolla på en film.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0