Klassfotboll, morsdag och idag

Det har varit så mycket att göra att jag inte hunnit kika in och säga hej ens en gång! 

I lördags jobbade jag och sen handla, och på kvällen kom lillebror med familj, lillasyster och Jajje hit och vi grillade och hade bara riktigt trevligt:) 

Och på dan hade Lovisa klassfotboll...


Min lilla målvakt:) 


Och sen igår ( morsdag) så var jag och Filippa inne i stan på förmiddagen, sen bakade och lagade jag mat fram till kl 17.30 och då kom mamma, Linn, jonatans mamma och pappa på mat:) 

Ska lägga upp recept på efterrätterna imorgon. Dom var smarriga:) 

Idag har jag varit hemma med Filippa, klippte gräset i förmiddags tills gräsklipparen dog. Sen när Lovisa kom hem så gick vi till badplatsen i fröjered. 



Filippa lus i sin nya solhatt:) 





Nu har Lovisa bett om att få ha spa kväll för mig och så klart att jag inte nekar lilla flickan att få massera;) 

Tar en cake pops från dopet med innan lchf startar imorgon igen. ( har varit lite uppehål i helgen och idag då jag glömde av mig och åt pannkakor vid stranden. 

Men nya tag imorgon. Nu är det inget fusk/uppehåll förrän midsommar. Då blir det färskpotatis och jordgubbstårta som belöning:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0