Jobb jobb jobb

Jösses vad vi har fått jobba idag jag och Fia! 
Mycket folk och massor att göra vilket naturligtvis är superkul!! Men man blir trött! 

Efter jobbet stack jag och handlade endel för ikväll kommer mamma och Linn hit så ska vi käka och lite så:) 


Denna lilla luringen har varit med på jobbet och rätt vad det är tjuter hon som om livet är på väg att gå under och slutar så klart inte, och jag hade kunder så Jonatan som fanns i närheten och fanns för beredskap ifall just det skulle bli att hon blev ledsen fick komma till undsättning och då blir hon så jäkla nöjd! Bara hon får vara med så är allt toppen!:) 


Nu ska jag vila 15 min sen ska jag fixa lite här... Hänga tvätt bl.a.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0