Hej hopp

Vi är kvar i Norrland idag med men imorgon ska vi börja åka hemåt igen! 

Idag har jag, Filippa och Betty varit ute och gått en promenad på ca 4 km. 


Det är ett jäkla konstigt väder här uppe. 
När vi gick ut så blåste det ganska mycket och var kallt, när vi gått ca 20 min så blev det varm och solen lyste och helt vindstilla och sen precis när vi kom till baka då började det bara vräka ner hagel! 


Jonatan har varit i Ö-vik hela dan och umgåtts med sig kusin!  

Så jag har passat på att laga mat och göra matlådor till Anna och sen bakat Dumlekakor! 

Dom är ju för jäkla goda dom där kakorna! 
Har du inte provat än så gör det!! 

Nu ska jag strax göra mig iordning då vi ska till jonatans morbror och hans familj ikväll!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0