God morgon!

Det är ju fredag!!! 

Har haft fullt upp så jag har inte hunnit kika in här på några dagar! 

Igår var jag hos mamma och sydde hela dan, och det ska jag snart göra mig klar för att åka och göra igen. Hon har fått in ett stort jobb där det skall sys ca 100 längder och lite annat så det är att göra. 

Idag ska jag även åka och köpa en spjälsäng till Filippa! Vaggan har blivit för liten. På mornarna när hon vaknar och jag tar upp henne så ligger hon ihopkorvad längst ner i fotändan då hon rör sig endel när hon sover... 

Så det är mitt mission för idag... Sy och fixa säng! Ikväll ska Lovisa på disco så jag och filippas ska agera taxi!:) 


Här har ni världens gladaste bebis:) 

Nu måste jag skutta upp för att göra mig klar att åka till mamma och sy! 

Ha en riktigt skön fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0