veckans matsedel!

Gud så skönt det är när man väl gär en matsedel... jag gör det ibland och varje gång tycker jag att det är lika skönt. 

Man behöver inte fundera på vad man ska laga och det blir heller inte att man köper med massa onödigt hem för att man handlar i sista minuten till kvällens mål och när mnan alltid är lite småhungrig. (jag är dock aldrig småhungrig utan ALLTID VRÅLHUNGRIG. det finns lixom inget mellanting=) 
 
Så denna veckan ser det ut så här... 
 
 
Måndag: Ungsbakat kycklingbröst med potatis sås och grönsaker
 
Tisdag: Spagetti och köttfärssås med rivna morötter
 
Onsdag: Räksallad
 
Torsdag : Smörgås,/ rester ( Frida/ mamma jobbar) 
 
Fredag: tacos
 
Så nu ska jag bara inhandla detta och sen är det bara till att laga=) 

Jag känner mig alltid lite duktig när jag har gjort en matsedel och inköpslista och då verkligen tänkt till på vad vi har så jag inte köper så vi har dubbelt av allt ( det händer rätt ofta) . 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0