Vad händer?!

Nu är klockan 07.40 och jag och Betty är dom enda som är vakna. Lovisa är ioch för sig hos mamma och sover över. 

Men Filippa har ju blivit en jäkla sjusovare!! Vi la oss vid 22.00 igår och då vart hon ju naturligtvis jätteglad och ville inte alls sova men runt 23 somnade hon och sover fortfarande!!! 

Hon har alltså sovit snart 9 timmar i sträck!!! 


Igår var en jäklans dag kan jag lova. 

Kl 08.30 var jag ich Filippa på tippen och tömde första transporten på skräp sen hem till mamma och lastade in massa säckar med havrepellets ( strö till boxarna i stallet) och en massa mer skräp. Sen tippen igen med det. Sen for vi och käka lite lunch och sen vidare till granngården för att köpa foder och staket! 


Filippa såg så kul ut då det var väldigt spännande i butiken bar helt fokuserad på allt som vi gick förbi!:) 

Sen åkte vi hem och satte staket och gjorde allt sånt klart tills hästarna ska komma hem imorgon! Sen vart det in till stan och hämta Jonatan och handla!:) 

Idag då.....

Nu ska jag plocka lite här tills Filippa vaknar och vill Haag sen ska vi ut och gå och sen ska jag fixa mig för att åka in och jobba. Jonatan har Filippa fast är med i stan i fall hon blir hungrig eller något...:) 

Ikväll blir det pulled pork igen, vart ju för jäklans gott tyckte jag! 

Så det ska in i ugnen med innan vi åker till jobbet. 

Så här åt vi det häromdan när vi åt.. 


Med potatis "rutor" dressing, och sallad! 
Ikväll blir det en annan variant på tillbehör! 

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0