Underbara dag!

Gud vilken bra dag jag haft idag!! 

Efter att Lovisa åkt till skolan och jag jobbat klart och matat Filippa igen ich lite så, så gick jag ut på en riktig långpromenad. 9,7 km på 1 timme och 35 minuter. Så jäkla skönt men jag va ordentligt mör i benen när jag kom hem! 

(Korkad som jag är sprang jag i början och tog ut mig lite för mycket:) 
Sen dusch och fix och lunch. Sen åkte jag och Filippa och handlade mat ich kläder till pluttan! 

Sötaste leopardbyxorna bl.a.!!

 


Så nu ska jag beställa en tröja till dom på nätet för den var slut i 56!
Sen kommer hon vara den pluttigaste lilla lepoardtjejen ever:) 



Eftersom jag inte får några blommor av min kära sambo så får jag köpa dom själv! 3 olika buketter/blommor som jag satte ihop till en! 

Och jag är nöjd för jag har fått laga mat i fred då Filippa äntligen förstått att det inte billiga babygymet är riktigt kul!:) 


Nu kommer snart Maria och vi ska äta tacos, godis, chips och dip! 




Det får man allt vara värd när man gått totalt 3 mil i veckan!:) 

Nu kommer Maria hör jag!:) 

Ha en riktigt bra kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0