Tudilu!!

Go kväll! 

Sitter i soffan och myser med Filippa och Lovisa har precis gått och lagt sig. 



Hon har blivit stor så snabbt min stora tjej. Denna veckan har jag knappt träffat henne alls. Hon har lekt med kompisar varje dag efter skolan och när dom har åkt hem har det varit läxläsning och sen läggdags... 

Idag ringde hon på en av sina raster och berättade att hon fått 20 av 21 på engelskaförhöret! 

Hon var med stolt och jag blev om möjligt ännu stoltare över henne. Så duktig när hon anstränger sig:) 

Ska ta en dag när bara vi tre tjejer i familjen gör något själva som vi tycker är kul:) 
Sen när pluttan blir större får hon vara hemma med Jonatan så jag och Lovisa får lite egentid innan hon är för stor och tuff för att vara med sin gamla mamma:) 

( Lovisa tycker nämligen att jag är lastgammal då jag fyller hela 28 år i år!!:) 

Idag har jag grejat hemma och sen kom Emma och lille Oscar hit och vi var ute och hick en sväng (7 km) och sen blev det en fila:) mycket trevligt med lite sällskap på dan tycker vi:) 

Sen fick Filippa ligga i vagnen och kolla på kaninerna som är lika intressanta varje gång:) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0