Trött och köpstopp

Gode Gud ge mig kraft och styrka!!! 

Jag är så trött så jag kommer snart att totalt rasera och lugga i ett hörn och grina!


Idag ska jag och Filippa vara hemma och ta det lugnt. Städa, gå ut och gå, laga mat. 

Idag blir det förhoppningsvis pulled pork. Har aldrig gjort det förut men idag ska jag prova på det... 

Och jag börjar inse att jag har ett problem! 
Ett beroende! 

Jag handlar för mycket!:) haha alltså 
kolla den här garderoben!! 

Ungen är två månader och har redan mer kläder än mig:) 

Men alltså kolla på henne!


Hon är ju helt bedårande! Det är OMÖJLIGT att inte skämma bort henne!



Nu när jag äntligen lyckas hålla båda ögonen uppe samtidigt så börjar hon bli trött igen! 

Halv 6 var jag rätt så pigg sjukt nog och började plocka in lite tvätt och sånt men nu undrar jag varför jag gör så?!!! Är det något självskadebeteende?! 

Nä nu ska jag gå upp oh skaka liv i mig själv innan Lovisa kommer hem från skolan!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0