Tränat och jobb

Kag har tränat!! På gymmet. Första gången sen i augusti!! Och jag är så brutalt slut, det dryper svett om mig!! 


Vaknade kl 6.50 av klockan,väckte Lovisa och gjorde oss i ordning.

 Filippa har sovit hela natten utan att vakna en enda gång. Jag matade henne kl 22.45 sen la jag henne i vaggan satte på speldosan la snutten rätt och vaggade ca 5 minuter sen sov hon och jag sov en minut senare!:) 

Duktiga lilla tjej!:) 

Väckte henne 7.15 idag och bytte gjorde henne klar för dagen och matade henne så Jonatan kunde ta över så jag fick åka och träna!!:) 

LYX!! 
Snart kommer dom med in till stan och jag och Filippa ska jobba sen blir det lunch med Emma och Elsa!:) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0