Ridning och picknick

Idag har jag ridit för första gången sen efter att jag krockade i augusti och det gick bra. Kändes bra efter förlossningen med vilket var skönt! 

Jag och Lovisa Ted ut och Lovisa tar sig för varje gång hon sitter på hästen tycker jag! Riktigt kul! 

Efter det fick Filippa ta och bada lite. Hon lukta en blandning mellan spy, mjölk och bebis! 


Nu har vi käkat lite lunch på trappan ute i det fina vädret! 


Rosendalspasta! 

Jag tycker det är skitgott och det verkade uppskattas av gästerna igår med!:) 


Lägger upp receptet nån dag! 

Nu ska Lovisa bara komma hem från sin kompis så ska jag ta fram liteat till hemme innan hon ska cykla iväg till Marita och Bengt:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0