Ny vecka igen

Så där nu är vi vakna och ska strax gå upp och göra oss klara för att kickstarta dagen! 

Filippa börjar sova jättebra nu! 
Igår somnade hon vid 21 åt vid 23 och sen vaknade hon inte förrän nu kl 06! 

Nu ska bra jag få in rutinen att somna i tid så kommer det hör bli kanon. Har börjat kolla på dop grejer igen och blir liggandesed datorn i sängen flera timmar:/ igår somnade jag inte förrän vid halv 1 :/ och dn innan det vid 02. inte bra!

Idag ska vi in och jobba. Och jag måste leta efter några bra inbjudningskort till dopet och få tag i denna människa som håller i bokningar för kyrkorna igen. Vet inte hur många gånger jag ringde för att få tag i henne första gången. 

Hon skulle kolla om det funkade ett datum och sen höra av sig men jag har inte hört något ich det närmar sig så jag måste ju Veta nu hur det blir! 

Nä nu ska jag och denna glada lilla plutt gå upp och väcka storasyster!:)





 


Det är omöjligt att vakna på fel sida när man möts av det här :) 

Ha en bra sag kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0