Myslördag

Så skön morgon. 

Filippa har sovit från 12-05 sen 
05.30-08 och 08.30-10! Och jag vaknade runt 9.20 så jag känner mig ganska utvilad faktiskt:) 

Vi ligger fortfarande kvar i sängen och Filippa är på toppenhumör! Skrattar , sprattlar och pratar för fulla muggar:) 

Igår var jag ledig fast naturligtvis är det fullt upp ändå. Var ute hos farfar och hälsade på ihop med pappa som äntligen kommit hem från USA! Han har varit iväg i en månad denna gången. Brun som aldrig förr! *avis*

Och sen veterinärened as hund som skärt sig i tassen, och sen tvätt och dammsög jag bilen och så lite små ärenden ihop med lillasyster. Sen åkte jag Linn och Filippa ner till Göteborg och hämtade mamma som kom med flyget från Kina! 

Lovisa är i Göteborg på horse show i helgen så hon har det garanterat toppen:) 


Mina fina<3

Idag blir det till att greja här hemma och sen en promenad ska jag tvinga med min kära sambo på:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0