Mvc och stan

Jag har varit på efterkontroll på mvc för att prata om allt efter förlossning mm. 

  Sen åkte jag, Lovisa och Filippa på stan! Vi skulle försöka hitta något att ha på dopet. ( till Filippa och Lovisa) 

Vi hittade vårglädje till Lovisa. 2 par byxor, 4 tröjor, 2 skärp, 2 par skor, örhängen och en jättefin klänning som hon kan ha på dopet!:) 


Detta var ett av setten hon fick:) 

Till Filippa hittade jag ingen klänning till dopet men ett par harembyxor och en söt liten klänning som hon km h nu när det blir lite varmare:) 

Min dagens outfit blev detta...


Sen åkte vi till Hjo och hämtade ut lite paket som äntligen kommit! Och sen lite handling. 







Nu har vi ätit kollat på familjen annorlunda och nu har Lovisa lagt sig och Filippa och jag ligger i soffan! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0