Lyxig spakväll

Begravningen idag var väldigt fin!
Många som visar sin saknad och man förstår hur en människa sätter så djupa spår i så många på så många olika sätt. 

Finns ju så klart inget kul med att gå på en begravning men det är så fruktansvärt jobbigt att se de man älskar och tycker så mycket om vara ledsna. 
Men jag hoppas att dom som är Berit närmast känner att dom fick ett bra avslut och ett fint farväl<3

Efter begravningen åkte jag och jobbade några timmar och nu är vi hemma och har ätit. 

Lovisa ringde och frågade om vi kunde ha en spakväll.eller hon ville ge mig en spakväll. 
Så hon hade dukat upp med en kaka, saft och ett paket:)


Och nu har jag fåttassage på ena foten och benet och nu blir tånaglarna målade och snart ska hon fortsätta med nästa ben:) 



Dessa nagellack fick jag välja mellan...


Lila som första lager och sen blir det silverglitter ovanpå:) 

Fancy pansy blir det:) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0