Lördagens bravader

Vi tog ju sovmorgon som du vet sen gick vi upp och gjorde oss iordning. 

Pluttan fick ha på sig de nya kläderna hon fick av morfar igår. Han hade shoppat ordentligt i USA:) 



Här är den första outfiten. Vad hon fick mer får du se allt eftersom:) 

Och jag tog på mig min Myströja som är så jäkla skönt! Älskar att man har den till tights!! 



Sen tog vi en långpromenad till svärmor och svärfar. 
Och fick god lunch där och lite vila innan vi gick hem igen:) 


 

Nästan 1 mil blev det totalt. Och det var så jäkla skönt! Jag hade tro det eller ek gärna fortsatt en bit till men Jonatan ville hem:) 
Får försöka dra med honom på en sväng imorgon med! 


Hemma så satt vi i soffan och försökte få ork till att åka och handla. Fy fasen vad jag nu mera tycker det är tråkigt att handla. Och efter dagens tur är det inte roligare. 

Nu har vi i alla fall kollat på Matrix, eller inte hela för jag höll på att somna i soffan så nu ska jag bara mata färdigt Filippa sen ska jag sova!

Nu har min lilla lärjunge ätit klart så nu ska jag äntligen få sova! 

En bild från kräkan idag!:)



Sov så gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0