Kvällsmat

Så nu har vu tagit plats i soffan och kollar på farmen. 

Egentligen är det ju ett fruktansvärt dåligt program. Det enda man gör är att kolla på några puckon som utsätter sig för att bo på en gård utan allt som dessutom inte gör annat än att bråkar och snackar skit. Och enda anledningen till att jag kollar är för att Lovisa vill! 

Skit tv! 
Revenge, blacklist och greys anatomy, the big bang theory ska det va;) det är bra program det! 

Till kvällsmat blev det lax och sallad med en fetaostcreme till. Lovisa och Jonatan fick även ris men jag hoppade det. 



Vägde mig i morses. 0.8kg har jag minskat sen i måndags och jag måste ju erkänna att jag ätit godis, chips, pizza och sörplat dricka fredag, lördag och söndag... 
Så jag hade nästan räknat med en uppgång ist. 

Så nu ska jag försöka hålla mig ifrån socker.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0