Jobb

Nu har jag fått gjort en hel del av det jag skulle idag vilket känns väldigt skönt! Var här ( på jobbet) ganska tidigt och pluttan sov tills nu så jag har suttit själv och då hinner man en hel del när man inte blir störd:) 

Jag rensade lite i garderoben i helgen och hittade flera par byxor som jag helt glömt av att jag hade!:) 

As bra ju, slipper jag köpa nya ;(;( (fruktansvärt ironisk, det är ju det roligaste som finns att köpa nytt ju!!) 

Så jag gråter inombords nu! 


Det enda som är bra är att dom är lagom, till och med på gränsen till lösa på både lår och i midjan så det ska jag vara glad över i alla fall! 

Kanske jag får köpa nytt snart. Eller en bra anledning till att köpa nytt i alla fall;)


Nu ska jag bara amma och byta på plutt sen fixa liters annonsering och det sista med papprena sen ska jag och Filippa ut på stan och kolla på diplomet och hur vi ska göra dom för att det ska bli bra! 

Och handla!! Just det jag får inte glömma att handla mat idag!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0