Igår och nytt

Igår hade jag två leverantörer som var och visade höstens och sensommarens nya underkläder och nattkläder! 

Filippa diggade denna allra mest och valde att den skall komma i höst!:) 


Urläckert tyckte även mamman:) 

Sen var vi och träffade prästen som skall döpa pluttan och vi fick säga lite hur vi ville/inte ville ha det... 

Och på kvällen kom Mickaela och Wilma hit och vi käkade lite och prata skit:) 

Filippa fick en så fin pyjamas!! Tack så jättemycket för den!!<3


Kolla så söta små detaljer!:) 

Och härom dn kom min kavaj jag beställt, så den hade jag på mig igår och jag älskar den!! 

Inget kavajtyg utan mjuk och skön som en vanlig tröja!




Lika snygg knäppt som uppknäppt! 

Nu ska jag ut och ge hästarna mat. Filippa är nöjd då hon redan ätit första målet för dagen. Och Lovisa är i full gång att föra sig klar för skolan! 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0