Godmorgon fredag!!

Äntligen fredag!! 

Igår blev det en lång och sen dag! 

Började morgonens att gå ut på en långpromenad kl 8.15. Gick till svärmor som skulle bjuda på en tidig lunch då några av deras släktingar från Lidköping skulle komma oh hälsa på för att se lillpluttan:) 


8,5 km blev det. Sprang ca 1.5 km i lite omgångar för att se hur det kändes efter förlossningen och det gick ju bra men fy farao vad dålig konditionen har blivit!! Så nu får jag väl försöka öka joggningen lite så att det blir lite längre sträckor mellan "vilan" igår joggade jag typ 100m och sen gick jag 100 och sen höll jag på så.. 



Betty tyckte inte om att springa i koppel så efter ca 4 km gång/jogg då ville inte hon mer! Svansen släpade och jag fick dra med henne så tillslut fick hon åka vagn med Filippa. (Hon sitter inte på Filippa utan hon ligger längre upp i vagnen) .

Betty var helnöjd sen fick hon gå igen..


Här är dom fina flickorna:) 
Maria, inga-Britt, Filippa och svärmor Marita:) det är alltså maritas kusin och moster!

Sen for vi in till jobbet och hade dit två leverantörer och sen var det bh kväll! Jätte glatt och roligt gäng:) sånt är toppen! Och skitkul för oss personal!:)

Det var gårdagen det!!

Idag vaknade jag 05.44 och Filippa 05.45 så vi är väldigt synkade som du förstår:) 

Så först matade jag henne och bytte och då kommer Lovisa ner ich frågar 
" mamma ska du och Jonatan göra slut???;( 

Nä varför tror du det? 

Då hade stackarn drömt det! Lilla gumman:) 

Sen la hon sig i soffan ich myste med Filippa som var helnöjd i va 15 minuter innan hon stensomnade igen. 



Nu har jag gjort beställningar och så i 2 timmar och nu ska jag vila lite till annars kommer jag vara helt slut ikväll när Maria kommer hit och vi ska ha tjejkväll:)

Önskar dig en toppen fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0