God natt

Nu ligger jag i sängen och vaggar på Filippa! Har knutit jonatans morgonrockasnöre i vaggan och så ligger jag och drar i det i hopp om att hon ska somna snart! 

Men nappen åker ur lika fort som jag stoppar in den och varje gång jag får resa på mig och sätta in den så drar hon av världens leednde! 

Det har varit full rulle. Först var jag ju ute och gick som du vet. Lyckades somna ca 30 min tror jag. Sen kom Lovisa hem och då gick vi ut till stallet och först tömmkörde jag ädel och sen red Lovisa och jag höll lektion för henne. Sen gick jag ut och gick en timme till så idag har jag gått sammanlagt 1.2 mil!:) 

Och resten av kvällen har jag tvättat, lagat mat och "lekt"med Filippa! Lovisa har haft en kompis här så dom har haft fullt upp:) 

Nu ska vi sova!! 

Måste visa en bild på hur nöjd Filippa är när Lovisa pratar med henne. Hon ser så finurlig ut:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0