Funktional Training

Eftersom vädret är så jäkla trist eller blåsigt rättare sagt så vill jag inte gå ut och gå. Men då jag missbrukar Dumlekakor nu mera så måste jag ju röra ordentligt på mig, så det fick bli ett pass framför tv med funktional Training. 

Och det är jobbigt! Och det blir inte bättre när Lovisa sitter och garvar och säger " haha Filippa nu ska vi kolla på mamma när hon gympar" och så ska man göra bl.a. Armhävningar så säger Lovisa " haha mamma det där klarar du ju aldrig" 

Haha inte peppande direkt! 


Men nu är jag klar och det var troligtvis den lamaste funktional Training jag någonsin genomfört men det är rätt bra då man gör det så jobbigt/svårt man vill. Men jag körde så jag blev trött! 

Nu svettas jag som en gris och kollar på Lovisa som byter blöja på Filippa! Lovisa växer verkligen när man låter henne göra saker med Filippa och när hon får ta ansvar och göra saker själv utan att jag blandar mig i! Kul att se!



Köttet är i igen och har varit där i 3 timmar nu. Lovisa tyckte det konjak i hela huset när hon kom hem. Kan ju bara vara ett barn som hör till jonatans hushåll som tror att det luktar konjak i huset kl 2 på dan!:) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0