Fel måndag

Oj nu ser jag att det inlägget som skulle publicerats förra måndagen kom upp idag i stället:) 

I morses hade jag gått ner 0.7 kg så totalt -1.5 kg. Får vara helt ok:) 

Jag äter mindre kolhydrater men vräker INTE i mig massa fett...

Idag har jag och pluttan varit hemma ich tagit det lugnt, bara varit inne i stan och hämtat Jonatan. 


Dock så har hon halvsovit hela dan. Inte riktigt kunnat somna och komma in i någon djupsömn så nu är hon lite smågrinig tycker jag. 

Jonatan gjorde en Jonatan förut med... Han skulle hälla upp smoothie som gick så där bra:)



Fick bli med blåbär idag då jordgubbarna är slut;(  så den blev lite frusenen god var den ändå! 

Nu får jag massage av Lovisa! I love it!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0