En matpaus

Jag har sovit nästan 7 timmar i sträck och Filippa 8 timmar i sträck!!! Så fruktansvärt skönt! 

Jag vaknade av väckarklockan 06.45 och var typ utvilad:) 
Underbara känsla!

Vi gick upp och skickade iväg Lovisa till skolan la oss i sängen och gav Filippa lite mer mat och myste ihop med Jonatan innan han skulle iväg till jobbet. 

Och sen har jag bakat en efterrätt till på torsdag då vi ska till svärmor och träffa några av jonatans släktingar från Lidköping som ville se lilla pluttan:) och då ska jag ta med en efterrätt tänkte vi:) 

Sen blev det städning, har hunnit med kök, badrum, tvätt och hallen ( storstädar). Filippa har legat ute i vagnen och sovit några timmar och nu har vi tagit en lunch / mys stund<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0