Dumlekakor och hej soffan

Jag passade på att baka liteedans Filippa som i vagnen vilket jag inte skulle gjort!! 

För det första vaknade hon precis när jag fått ihop degen och började gallskrika och vägrade sluta, som tur var kom Lovisa hem och kunde hålla henne lite under tiden som jag rullade bollarna och fick in dom i ugnen. 

Och för det andra så är dom fruktansvärt goda och omöjliga att låta bli!! 


Jag och Jonatan tog en promenad på ca 1 timme. 6,4 km blev det! 
Superskönt att komma ut i det fina vädret!! 

Lovisa lekte tittut med Filippa som tyckte att storasyster var helt vansinnigt rolig:) 



Nu sitter jag och biter av hennes naglar för det är ju omöjligt att fila av dom. Och nu har hon rivit sig under ögat och det gör ont i hela kroppen att se;/ 

Nu ska vi snart sova!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0