Bra natt

Igår somnade jag i soffan vid 20.30 med Filippa i famnen och sov till 21 och vaknade av att Lovisa gick in och la sig i min säng, sen ammade jag och sen somnade vi allihopa. 

Korkad som jag är så bytte jag inte bh då jag var så jäkla trött utan sov utan inatt och alla som har ammat vet ju vad det innebär. 

LÄCKAGE!! 

Så titt som tätt har jag vaknat v att det är blött i sängen men varit så jäkla trött och bara tänkt, " hon vaknar vilken minut som hellst och tömmer så jag har struntar i att ta på någon bh och då också inlägg (korkat) och så har det varit många ggr inatt och nu kl 06 så hade hon fortfarande inte vaknat och ätit och brösten är nu sprängfyllda och det sprutar mjölk all världens väg och som tur va vaknade hon och var hungrig 06.05:) 

Men kan dubförstå att hon sov från 21.30-06!!! Det är 8.5 timmar!!!! Och hade jag nu bara kunnat ta på en bh igår kväll som jag brukar så hade jag fått sova 8.5 timmar sammanhängande sömn!! Det hade varit fett najs!! 

Så Filippa nu hoppas vi på en till sån natt!!:) 

Filippa ligger hur som helst här nu och är mätt och nybytt och är as nöjd med livet...




Och Lovisa för 5 minuter sedan låg så här:)


Men nu är hon uppe och gör sig klar för skolan. 

Ha en bra dag!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0